Jak to działa

Jak działamy?

Poznaj proces rekrutacji w SunaCare i dowiedz się, jak szybko i bezpiecznie zostać opiekunką osób starszych w Niemczech.

Jak to działa?

Organizacja wyjazdu

Gdy znajdziemy dla Ciebie najlepiej dopasowane zlecenie otrzymasz od nas ofertę. Gdy tylko klient zaakceptuje Twoją kandydaturę przystąpimy do załatwiania formalności. Po Twojej stronie będzie tylko podpisanie umowy.

Pozostajemy w kontakcie przez cały czas trwania zlecenia. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Prowadzimy też całodobową linię alarmową na wypadek sytuacji kryzysowych. Kontakt odbywa się oczywiście w języku polskim!

Wybór oferty

Gdy znajdziemy dla Ciebie najlepiej dopasowane zlecenie otrzymasz od nas ofertę. Gdy tylko klient zaakceptuje Twoją kandydaturę przystąpimy do załatwiania formalności. Po Twojej stronie będzie tylko podpisanie umowy.

Dbamy o komfort obu stron. Zależy nam, by opiekunki i opiekunowie wyjeżdżali na zlecenia dopasowane do ich kompetencji i oczekiwań finansowych.  Dbamy także, by zleceniodawcy mogli dowiedzieć się czegoś o kandydatach wcześniej – stąd niezbędna akceptacja Twojej kandydatury przez klienta.

Stworzenie profilu opiekuna

Aplikuj przez formularz dostępny u góry strony w menu. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą i umówią na rozmowę rekrutacyjną. W czasie rozmowy stworzymy Twój profil kandydata na potrzeby naszej bazy.

Profil kandydata pozwoli nam lepiej dopasować ofertę pracy do Twoich oczekiwań. Podczas rozmowy rekrutacyjnej sprawdzimy Twój poziom znajomości języka niemieckiego. Pamiętaj o referencjach potwierdzające doświadczenie oraz dobrych zdjęciach.

Zarobki opiekunów

Ile zarabiają Opiekunki i Opiekunowie?

Stawki są różne i uzależnione od wielu czynników, takich jak zakres obowiązków, długość kontraktu czy stopień znajomości języka niemieckiego.

Dbamy o to, by wynagrodzenie było godne i adekwatne do wykonywanych obowiązków.

A konkretnie?
Pracując z nami można zarobić nawet 8 000 PLN netto miesięcznie przy kontrakcie na 8 tygodni. Do tego możliwe premie i bonusy.

Dodatkowe wynagrodzenie za pracę w święta

Za pracę w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy (niedziela wielkanocna, poniedziałek wielkanocny, 24, 25, 26 i 1 stycznia) otrzymasz podwójne wynagrodzenie.

Dowiedz się więcej

W kwestiach wynagrodzenia stawiamy na transparentność. Dbamy o to, aby nasi Opiekunowie znali dokładne stawki i wszystkie szczegóły dotyczące umowy.

Chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie!

+48 799 350 712

Formularz Aplikacyjny

Zapewniamy darmowe zakwaterowanie!

Podczas wyjazdu nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów zakwaterowania. Nikt nie może obciążyć Cię dodatkowymi rachunkami. Rozliczenie jest zawsze po naszej stronie.

Zapewniamy darmowe wyżywienie!

Zakupy i gotowanie posiłków dla podopiecznego będą jednymi z Twoich obowiązków. Uwzględnij zatem także twoje potrzeby żywieniowe. Całkowity koszt zakupów ponosi klient.

Pokrywamy koszty ubezpieczenia!

Twoje ubezpieczenie zdrowotne obowiązuje także w podróży. Do czasu otrzymania zaświadczenia A1 i EKUZ zapewniamy ubezpieczenie chorobowe (w tym COVID) w firmach Generali lub AXA.

Najczęściej zadawane pytania

Ile zarobię podczas wyjazdu?

Twoje wynagrodzenie będzie zależało od warunków i długości trwania kontraktu.

Czy muszę znać język niemiecki?

Są zlecenia, które wymagają podstawowej znajomości niemieckiego. Niemniej od dobrej znajomości języka będzie zależał twój komfort pracy. Opiekun dotrzymuje podopiecznemu towarzystwa, podopieczni lubią rozmawiać. Z dobrym niemieckim będzie ci łatwiej pracować, możesz też liczyć na wyższe wynagrodzenie.

Jakie ubezpieczenie wykupić przed wyjazdem?

O twoje ubezpieczenie zdrowotne zadba SunaCare. Do czasu otrzymania zaświadczenia A1 i EKUZ karty (wnioskowane również przez nas), zapewniamy dodatkowe, prywatne ubezpieczenie chorobowe w firmach Generali lub AXA – obejmujące także COVID19.

Jak dojechać na miejsce zlecenia?

Odpowiadamy za transport na miejsce zlecenia i z powrotem, pokrywamy też jego koszty. Poinformujemy cię o terminie i godzinie wyjazdu.

Gdzie będę mieszkać?

Zamieszkasz w domu/mieszkaniu podopiecznego. Nasi klienci są zobligowani do zapewnienia pracownikom SunaCare oddzielnego, wyposażonego, nieprzechodniego pokoju, wystarczającej ilości pożywienia i każdej dodatkowej usługi zawartej w zleceniu (tj. np. dostępu do Internetu, roweru czy oddzielnej łazienki).

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, by otrzymywać informacje o:

Nowych ofertach pracy

Nowych usługach SunaCare

Ciekawostkach i wskazówkach przydatnych w pracy!

Zapisz się na Newsletter

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz

Formularz Aplikacyjny

Zadzwoń

+48 799 350 712